Cover with Hydration Bladder – WZ.93 WOODLAND PANTHER
Visokokvalitetni hidratacijski mjehur kapaciteta 2,5 litre.
Izrađen uz korištenje modernih tehnologija od troslojnog polietilena.
Cover with Hydration Bladder mjehur ima široki otvor koji omogućuje jednostavno punjenje.
Adekvatno osiguran kako bi se spriječilo curenje.
Slamka je isprepletena izdržljivim vlaknima koja blokiraju UV zračenje i toplinski izoliraju sadržaj, zbog čega voda ostaje čista i bez bakterija do posljednje kapi.
Usnik jamči udobnost uporabe i nepropusnost.
Mjere praznog mjehura su 430 x 210 mm, duljina slame s usnikom je ~ 1080 mm.
Set se sastoji od hidratacijskog mjehura i pokrova u obliku ruksaka koji ga termički izolira i štiti od mehaničkih oštećenja.
NAČINI PLAĆANJA
Kupac plaćanje može izvršiti kreditnom karticom (jednokratno), općom uplatnicom ili Internet bankarstvom.
Kreditne kartice kojima se može platiti su: Maestro,Visa, MasterCard, American Express i Diners.
Za sigurnu autorizaciju plaćanja na našim stranicama koristimo usluge našeg partnera T-Com-a i njihovog Pay Way sustava koji osigurava zaštićeno provođenje internetskih transakcija kreditnim karticama. Sva On-line plaćanja koja se izvrše putem naših stranica izvršavaju se kroz vezu zaštićenu sa 128-bitnom SSL enkripcijom podataka i MD5 algoritmom.
DOSTAVA
Cijena dostave za pojedinačnu narudžbu određuje se po ukupnoj težini pošiljke, tj. artikala iz narudžbe i njihove transportne ambalaže, kao i po odredištu ovisno o tome dostavlja li se pošiljka na području kopnene ili otočne Hrvatske. Također vrijeme dostave (24 sata) se može razlikovati ovisno o odredištu. Osnovna cijena dostave GLS-om iznosi 6,64€. Za narudžbe koje Kupac plaća putem opće uplatnice ili Internet bankarstvom rok počinje od trenutka kada Hunter & KŽ d.o.o. primi uplatu na svoj žiro račun, a za narudžbe koje Kupac plaća kreditnom karticom rok za dostavu nastupa 2 dana od izvršenja narudžbe.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Prodavatelj nije odgovoran za oštećenja koja se nalazi u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati uslugu Kupcu i riješiti situaciju na zadovoljstvo Kupca.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 15 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od poštanske službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska.